Säljes: Kolfiberpropeller 25x12 3-blad och spinner

Started by Johan, 2014-08-10, 16:43:15

Previous topic - Next topic

Johan

Propeller och spinner säljes:

1st Muller 25x12 3-bladig  SÅLD!

1st Krill/NoLimitz 5" (125mm) spinner Pris: 300kr (nypris: 500kr) SÅLD!

Dessa är endast flugna med denna säsong. Båda är borrade för DA/DLE 100-120cc-motorer, men passar såklart andra motorer med likadan hålbild.

Tel: 0768-978879

//Johan

Spitfiremagnus83

Om spinner inte blir såld är jag annars intresserad!
 

Papmehl

Jag har redan bokat den Magnus. Jag var först  ;D
// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - ExtremeFlight - Muller - DLE Engines
Team Pilot Autopartner RC

Spitfiremagnus83

Bokad? Antingen köper man väl direkt eller inte?  ;) :D

Johan, jag kan sätta in pengar nu om Pappen ångrar sig.
 

Papmehl

Jag ska sätta över pengar nu i veckan och leveransen kommer göras till Påldalen.  Detta har jag och Johan kommit överens om.. Va inte dryg nu Magnus  ;)
// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - ExtremeFlight - Muller - DLE Engines
Team Pilot Autopartner RC

Johan

Jepp, hoppas bara att jag träffar någon av "Barkis-grabbarna" under veckan så jag kan lämna över spinnern. Annars får jag svänga förbi efter jobbet på fredag och lämna över den personligen.  ;) M.a.o. så har jag lovat Mattias att han skall få spinnern och då jag litar på honom så kan vi ju säga att spinnern är såld så det inte blir några missförstånd. ;)
//Johan

Spitfiremagnus83

Quote from: Papmehl on 2014-08-11,  11:47:56
Jag ska sätta över pengar nu i veckan och leveransen kommer göras till Påldalen.  Detta har jag och Johan kommit överens om.. Va inte dryg nu Magnus  ;)

Det var inte min mening att verka dryg. För något år sedan gick jag miste om en liknande affär på ett annat forum, där säljaren skrev att prylen var bokad, köparen hoppade sedan av och jag missade affären för att jag inte skrivit något i tråden. Därför ville jag köra med hängslen och livrem denna gång!

Nog känner du mig så väl Mattias, så att du vet att jag inte är någon dryg person?