Krill Sukhoi 29 - 33%

Started by Rikard Levenstam, 2011-09-22, 20:26:22

Previous topic - Next topic

paroos

Japp, det behöver du i Intermediate!?!?!
[;)]

//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Lonsan

Vad? Långsammare flygstil planerad, jag som blivit inspirerad av din högfartsflygning och funnit den fördelaktig.
Vi möts i Intermediate 2013 :-)
Max 300 tecken, 272 återstår

Rikard Levenstam

Har bara provat att flyga långsammare.....  Tycker jag behöver farten för att få ordning på manövrarna.. tex negatic kvickroll med efetrföljande hammerhead...utan fart i kvickrollen vinglar det mest och det blir dålig riktning..

Tror nog att det blir bra fart även nästa år.... :-)



Aeroparts

Fungerade ju \"hyggligt\" till Advanced 2012 programmet...med gamla motorn.[;)]
/LOL

Rikard Levenstam

Ahh du tänker så [;)]

Mer kraft i vertikalerna brukar få en kärra att \"sträcka\" lite på sig.... Tycker att cs mptorn går lite lugnare och jämnare på tomgång också.

Kan man få för mycket kraft?

/R