Stockholms Träning

Started by Rikard Levenstam, 2013-04-06, 17:54:16

Previous topic - Next topic

Rikard Levenstam

Ja, vi hoppas se dig ofta på Barkis nu Patric   :)

Din extra både låter och flyger kanoon, bara lite små fix inför 2016.

/Rikard



Rikard Levenstam

Intensiv träning.... mer än 10 liter bensin uppflugen :-)

/Rikard



paho

Mmm, det är vad jag använder på ett år... vart har du flugit. Tänkte på bilden. känner inte igen omgivningen

MVH
Patric Holmström

/Patric

paho

Då har man kört årets första vända med Extran, efter att ha råkat deleta modellminnet så behöver jag ett antal timmar till ute på fältet. Känns bra att vara igång igen.

MVH
Patric Holmström

/Patric

Edge540

Härligt Patric!!
Vi ses i Älmhult!!  :)

paho

Absolut, sista vändan fick jag planet att gå ganska bra. Tyvärr verkar det som att jag måste ändra motorriktningen

MVH
Patric Holmström

/Patric

Edge540

Ok!!
Träning nu till helgen??  :)

paho

Ska försöka, söndagen ser bra ut. Behöver dock fixa lite med annat under helgen.

MVH
Patric Holmström

/Patric

paho

Testade lite idag, Micke var ute och luftade sin 100cc Extra och imorgon ska jag ta med mig min Extra. Skönt med bra väder 😊😊😊

MVH
Patric Holmström

/Patric

Edge540


paho

Lite flygning har det blivit, fick oväntat besök igår på fältet, en Viper luftade sig 😊😊😊

MVH
Patric Holmström

/Patric

paho

Har inte blivit någon träning än, militären ville annat. Var massor av jet-plan och militär-helikptrar i luften förra helgen. Hoppas att de har landat till denna helg... hur går det för er andra? Någon som har testat Intermediate än?

MVH
Patric Holmström

/Patric

Lonsan

Blev några rundor för 2 veckor sedan.
Förra helgen blev det SU-26 men ingen sekvensflygning.
Min Krill jag körde i denna säsong är avställd och till salu alternativt blir den
konverterad till 4-takt.
Max 300 tecken, 272 återstår

paho

Blir nog en vända ut på lördag om vädret tillåter det. Bra taggad inför Intermediate nästa säsong

MVH
Patric Holmström

/Patric

paho

Se vilka man träffade på idag...

MVH
Patric Holmström

/Patric