IMAC Kalmar 2/3-8 2014

Started by Paul, 2014-07-09, 09:27:37

Previous topic - Next topic

Paul

Hej kamrater, glöm ej bort att 14/7 är sista anmälningsdag.
För annan info ring mig 070-4332430
Med vänlig hälsning,

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Tommy

Jag kommer, men utan flygplan. :)
 

Paul

Rooooligt att du kommer Tommy,  du kanske blir sugen igen[;)]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

Idag är det den 14:e.........[8)]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

yak55sp

Kolla nu Pålle

//Ulf S YAK X 2
Futaba T18
ZDZ 180 Rv
Sponsor Gapco AB

//Ulf S
KRILL YAK 55 M ZDZ 180 RV
KRILL xxxxxxxxx
Futaba T18

Paul

#5
[:)][:)]


--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Lonsan

Finns det bra badsjöar i närheten ?
(Inte Östersjön, för mycket salt...)
Max 300 tecken, 272 återstår

Paul

Det är bräckt vatten i östersjön, mycket mindre salt än vad du är van vid :D......vet faktiskt inte något om sjöar
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

Körschema
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

Startlista
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

Körschema som PDF, ......vet ej om det funkar att ladda ner den :-X
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Spitfiremagnus83

Jag måste nog tyvärr lämna in på denna tävling. Sett framemot det så sjukt mycket, att återvända till fältet där jag en gång började med IMAC...

Anledning? Kopplingen, eller något kopplingsrelaterat på min Volvo V70 har rasat. Kopplingen fungerar inte och i går bogserades bilen till verkstad för diagnos/reperation. Men ni vet hur det är, semestertider och så, hoppas få bilen denna vecka men det ser mörkt ut...
 

Lonsan

Quote from: Spitfiremagnus83 on 2014-07-29,  13:27:45
Jag måste nog tyvärr lämna in på denna tävling. Sett framemot det så sjukt mycket, att återvända till fältet där jag en gång började med IMAC...

Anledning? Kopplingen, eller något kopplingsrelaterat på min Volvo V70 har rasat. Kopplingen fungerar inte och i går bogserades bilen till verkstad för diagnos/reperation. Men ni vet hur det är, semestertider och så, hoppas få bilen denna vecka men det ser mörkt ut...

Slirar kopplingen eller går det inte att koppla ur?
Det sistnämnda är ju inget problem, går fint att både växla och starta utan att koppla ur. Har kört så mycket för det är kul  ;D
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

Quote from: Paul on 2014-07-29,  13:18:41
Körschema som PDF, ......vet ej om det funkar att ladda ner den :-X
Går fint att ladda ner :)
Om Magnus inte får ordning på kopplingen kan jag eller Axel ta ett av hans skrivaruppdrag.
Men du måste leta upp en badsjö åt oss  ???
Max 300 tecken, 272 återstår

Paul

Tack för erbjudandet Pontus och Axel :D ..... Om ni vill går det säkert att bada i Hossmoån, den är ganska stor och på vissa ställen är det sjöar, ligger också väldigt nära. Vet ej om folk normalt badar där??!?!?!?, eller så finns en badplats, också nära med dusch och brygga som heter Ekö, men då får ni bada i Östersjön.  ???
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC