IMAC final 2016 i Helsingborg 9-11 September

Started by MikaelJ, 2016-07-09, 00:05:43

Previous topic - Next topic

MikaelJ

IMAC friends,

Fortfarande gott om tid, men glöm inte och anmäla dig.



Varmt välkomna!

mvh,
/Mikael


MikaelJ


Guzzten

// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar

paho

Anmäld, finns det plats i klubbstugan för en ensam Stockholmare? Passar även på att anmäla mig till lördagens samkväm (vad det nu månde bli...)
/Patric

Lonsan

Govänner!

Med tanke på det hittills låga antalet anmälda så överväger vi i Helsingborgs Modellflygklubb att förlägga tävlingen
som en vanlig helgtävling, dvs hel lördag och fram till ca 14:00 söndag.
Fredagen som säkert planerats in av redan anmälda kan användas till extra träning såklart!

Vår teori är att det eventuellt blir några fler tävlande som hakar på om vi drar ihop tävlingen till enbart helgen.

Alla som läser detta, säg vad ni tycker om förslaget och "spread the word"!
Är det flera som tycker det är en urbota korkad idé så ändrar vi inget.
Hör vi inget eller får flera bifall så utlyser vi inom kort officiell ändring av schemat!

Sist men inte minst, fler anmälningar är välkomna, vila inte på hanen till sista dan om ni inte har starka skäl till det ;)


Lite uppdateringar.
Tävlingsledare (CD) kommer att bli jag (Pontus aka Lonsan) i stället för Ulf Svensson.
Mikael Jönsson är fortfarande övergripande projektledare och kontaktman för arrangemanget.

Max 300 tecken, 272 återstår

Kent

Hej, hade sett fram emot en tredagarstävling då denna blir den sista för säsongen.
Hur som helst anmäler jag mig idag. Vi ses.
Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Eklund

Jag har ändå semester bokad så jag tävlar hellre fredag än att bara vara där.
--Per

paho

Jag har också bokad semester och tävlar hellre, anmälningarna på tidigare tävlingar har också inkommit sent. Förmodligen kommer det eftersläntrare inom kort.
Finns plats i klubbhuset? Har inget annat boende....

MVH
Patric Holmström

/Patric

Paul

Det kommer med all säkerhet att anmäla sig fler....., ett urklipp ur tävlingsinbjudan.

Sista anmälningsdag: Fredagen 19 Augusti - därefter tillkommer efteranmälningsavgift

Sista betalningsdag: Onsdagen 24 Augusti - därefter tillkommer efteranmälningsavgift

Jag kan tycka det är synd att gå ifrån planen, dvs en 3 dagars som det utannonserats tidigt då tävlingskalendern publicerades.
(om inget avgörande, speciellt har inträffat)

//Paul
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Skymic

Vi har planerat 3 Dagars sedan länge:-)
//Micke


Lonsan

Härmed kan vi konstatera att ev förkortning av finaltävlingen inte var speciellt önskad.

Så, VI KÖR ENLIGT URSPRUNGLIG PLAN  :)

Välkomna!

Max 300 tecken, 272 återstår

MikaelJ

IMAC friends,

Glöm inte att det är sista dagen idag att betala anmälningsavgiften till finalen i Helsingborg.


Vi ses snart i Helsingborg!

mvh,
/Mikael

Lonsan

Och som vanligt sådär en 2 veckor innan kommer frågan:

Hur många vill va med på gemensam middag på lördag kväll ?

Det blir grillat kött, fräsch hemlagad potatissallad, vatten/läsk, kaffe o kaka.
120:- per vuxen, 60:- för barn upp till 12 år fyllda.

Kan betalas via konto eller på plats.
Bara ni anmäler er, senast:

TISDAG 6/9

Smaklig spis
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

#14
Kära nya och gamla IMAC-vänner.

Vad är det som står på?? Kan ledsamt konstatera att á den 29/8, 10 dagar (!) efter sista anmälningsdatum, så har vi baserat på inkomna betalningar nu bara 14 startande i finalen (av 22 ursprungligen anmäld) och klassen Basic är borta :(
Det känns faktiskt lite extra tungt med tanke på att 4-5 personer i vår förening tänkt plocka ut en á två semesterdagar för att få allt att flyta på så bra som möjligt.


//Pontus


Max 300 tecken, 272 återstår