Hangar 9 Su 26 MM 3,1 m Säljes

Started by Paul, 2017-02-15, 15:07:23

Previous topic - Next topic

Paul

Hangar 9 Su 26 MM 3,1 m
Ett underbart flygplan att både flyga och att tävla i IMAC med, den kraftfulla ZDZ-180 motorn med trebladig propeller gör att både kraften finns när man behöver, samtidigt går det att flyga denna maskin med väldigt låga ljudvolymer vid allmän flygning.
Bägge är välbyggda med tanke på hållbarhet och anvädarvänlighet.
Hitec 7955 TG servon i bägge maskinerna, MTV canistrar, MPX Royal PRO 16, Emcotec Killswitch, LiPo, Revoc vingpåsar...
Bägge helt kompletta om man vill...

Är du intresserad, ring gärna så kan vi nog komma överens om pris, bägge flygplanen i bra skick, den ena flugit problemfritt i fyra år, den andra varit i luften en gång.
*** 2 st SÅLDA ***
Mvh Paul M
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

paho

Blir det att flyga Extra nu?

MVH
Patric Holmström

/Patric

Paul

Patric, har ingen Extra kvar, den köpte ju Peter S.
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

paho

Vad ska du flyga med nu?

MVH
Patric Holmström

/Patric

Lonsan

Max 300 tecken, 272 återstår

Par A

....tyvärr måste jag meddela att Paul är inte tillräckligt vig för att hjula.
Däremot tror jag det är en 2-hjuling som gäller ;D

//Pär
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

Paul

#8
Ok, tänkte väl bara säga till er alla som inte redan vet, bägge Sukhoierna är nu hämtade och borta, den sista åkte igår, bägge har fått trevliga nya ägare och jag hoppas dom kommer trivas hos....
:) DOM ANDRA..... :)
I och med detta lägger jag också ner tävlandet, men kommer åka och umgås på ett flertal tävlingar....
Har köpt ett elektriskt flygplan som jag kommer flyga lite vackra stillsamma manövrar med, och min nya pärla BMW r 1200 GS, kommer användas flitigt med hoppas jag :)
Så nu vet vi alla, dvs ni andra som inte redan visste...... :-*

Glömde ju säga, flygplansrummet har blivit ett vanligt vardagsrum igen......
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

paho

Ska bli kul att ses igen, hoppas redan i Älmhult?

MVH
Patric Holmström

/Patric

Paul

Jo, Älmhult är tänkt som en av tävlingarna jag besöker.....
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Klavins

 

Paul

Farbror Klavins..... :-*...... Snart......... ;)
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC