Älmhult 10-13/5

Started by Tobias, 2018-04-12, 12:44:59

Previous topic - Next topic

Tobias

Vill hälsa er välkomna åter att deltaga hos oss på vårpremiären .


Hoppas det blir många som anmäler sig och vår inbjudan ligger i tävlingskalendern.

Efter omröstning i klubben i kväll så har det bestämts att köra 2 sekvensrundor som ni önskar.
Samt att vi förlänger anmälningstiden till den 25/4 och möjligheten att betala med lika många dagar för att de som vill skall hinna betala i lugn å ro.
Förvaringen blir ändrad i år, tyvärr ingen möjlighet med hangar, utan vi hyrt ett tält som vi får samsas i å eventuellt plocka av vingar så alla får plats.


Vid frågor så är ni välkomna att ringa Tobias Sjögren 0705328797 mail tobias.jetflyg@gmail.com
eller Åke Juhlin 0705507047 akejuhlin20@gmail.com

Varmt välkomna!
Tobias Sjögren

Tobias

Uppdaterad info se ovan.
Den som har tillgång till att ändra den officiella inbjudan får mer än gärna göra det.

Lars Bexander

Vad bra Jag har anmält mig.
Mvh Lars Bexander

Eklund

Inbjudan är uppdaterad och datum för anmälan + betalning är framflyttat 5 dagar.

Väl mött i Älmhult!
--Per

Tobias

Tack så jättemycket  :)

Tobias

Om någon skulle vilja anmäla sig så finns chansen ännu.
2/5 blir sista dag för att vi skall kunna beställa priser.

Ingen efteranmälningsavgift.


Kent

Varförför blev det som det blev med Älmhult tävlingen?

Varför blev det inte på ett tidigt stadium klart för Älmhult att de flesta piloterna i Sverige vill flyga 2 sekvenser?
Nån måste kunna förklara detta. Synd, då Älmhult har ett perfekt fält För IMAC tävlingar.

Det måste väl ha funnits nån slags kommunikation mellan IMAC gruppen och Älmhult?

Var där och tränade i söndags.
Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

paho

Hej Kent,

Vi kommer att kontinuerligt att kommunicera med alla IMAC-piloter via vår hemsida kring frågor som rör beslut om IMAC och dess framtid. Det mesta kommer att finnas där under rubriken INFO - Info från Styrgruppen., Denna fråga vill vi ta direkt med dig (Kent) och inte fylla detta forum med, jag skickar dig ett mail med en förklaring. Om andra är intresserade kring frågan så kommer vi att ta den i ett större forum senare,. Alla är så klart välkomna att fråga via mail till mig eller någon annan i IMAC-styrgrupp också.

MVH
Patric Holmström on behalf of IMAC styrgrupp

Quote from: Kent on 2018-05-01,  11:08:55
Varförför blev det som det blev med Älmhult tävlingen?

Varför blev det inte på ett tidigt stadium klart för Älmhult att de flesta piloterna i Sverige vill flyga 2 sekvenser?
Nån måste kunna förklara detta. Synd, då Älmhult har ett perfekt fält För IMAC tävlingar.

Det måste väl ha funnits nån slags kommunikation mellan IMAC gruppen och Älmhult?

Var där och tränade i söndags.
/Patric

Kent

Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Lars Bexander

Jag kommer inte, då det är för få deltagare.
Mvh Lars Bexander

Tobias

Trots låga moln å regn så har alla lyckats genomföra 1 omgång med 2 sekvenser.
Tyvärr så funkar inte scoreprogrammet, men i morgon blir det okända så hoppas vi å lösa problemet med score å kunna publicera resultat.

Eklund


Tobias

Tack så mkt!
Gå igenom scoren riktigt innan nästa tävling så det funkar ordentligt så.
Stort tack för hjälpen.
Mvh Tobias