Älmhult 28/29-8

Started by Tobias, 2021-08-09, 21:31:41

Previous topic - Next topic

Tobias

Hej alla!
Hoppas alla känner sig sugna på att komma till oss.
Som det ser ut i dag med 5 anmälda så känns det inte som att det blir någon tävling.
Hoppas att flera vill anmäla sig så vi kan köra som planerat.
Med tanke på beställande av pokaler så vänta inte med anmälan utan att vi hinner med det innan sista betalningsdag.
Mvh Tobias Sjögren

Mikael_Ingemarson

Hej Tobias
Men ni är väl 2-4 deltagare från er klubb också?

Mikael_Ingemarson

Hej Tobias
Vill du att vi som anmält oss betalar in startavgiften nu eller ska vi avvakta och se att vi blir tillräckligt många?
/Mikael

Tobias

Hej Micke!
Blir tunt från vår klubb i år tyvärr.
Tid för mig själv har inte räckt till alls i år, sen ungarnas skolor kräver mkt uppmärksamhet inklusive vårat extrabarn.

Ja vänta å se lite vill helst att det bli 10  st som anmäler sig och kommer. Skulle det bli mindre så diskuterar vi det, men 5 är för lite.
Mvh Tobias

Kent

Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Tobias

Trevligt att se så många som anmält sig ,så vi kör på som planerat.
Skall bli kul att träffa alla igen.
Välkomna till oss .

Mikael_Ingemarson

Nu har jag också betalat.

paho

Grymt, då betalar jag också. Behöver någonstans att bo. Något förslag?

MVH Patric Holmström

/Patric

Tobias

Patrik!
Vi har 3 i klubbstugan som det är nu ,vet inte om vi vågar klämma in dig med med tanke på restriktionerna .
Ikea hotellet eller Sjöstugans camping som har stugor.

paho

Jag är fullvaccinerad så för mig är det lugnt. Bör kolla med de andra hur de tycker om att jag också bor där. Annars kollar jag med dina andra förslag.

MVH Patric Holmström

/Patric

Tobias

Kollar upp det Patric.

Quote from: paho on 2021-08-16,  23:26:36
Jag är fullvaccinerad så för mig är det lugnt. Bör kolla med de andra hur de tycker om att jag också bor där. Annars kollar jag med dina andra förslag.



MVH Patric Holmström

Tobias

Hej alla!
Meddela om ni kommer under torsdagen så jag kan ordna med så grinden och stugan öppnas till er .
Mvh Tobias

paho

Nu räknar jag ner timmarna för att åka ner till er i Älmhult, sitter och skruvar ihop kärran efter fadäsen på Ripa. Bytt alla slangar samt klunken för soppan som kom idag . Funderar även på om bränslet jag har i dunken är gammal, kan vara så att den har dragit på sig vätska under vintern. Blir nog så när man flyger för lite... ???

Hoppas att ni som inte har anmält sig kan komma ändå, det här är kul och om vi ska få igång verksamheten igen så behöver vi er. Jag med många har inte tränat som man borde men det är inte det viktiga, det som är viktigt är att vi sätter igång igen. Så kom igen och anmäl er så ska ni få se att det blir kul igen.

Väl mött i Älmhult,
Patric Holmström
GS IMAC
/Patric

Kent

Ringde nyss till Tobias och meddelade att jag har en förkylning och stannar hemma.
Lycka till ni andra med tävlingen

Vi syns i Helsingborg hoppas jag
Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Tobias

Hej alla!
Kollade senaste prognoserna så det ser ut som slipper regnet dagtid.
Bara hålla tummarna att undrens tid inte är förbi.
Välkomna allihopa 🙂