Superfin!
Ser inte heller dina bilder Johan. Vore intressant att jämföra med Krill-Extran :-)
/Jonny
Ser inte heller dina bilder Johan. Vore intressant att jämföra med Krill-Extran :-)
/Jonny
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menuquote:
Originally posted by Papmehl
Farsan har varit pilot på f16. Han har flugit SK 60, J35 Draken, JA 37 viggen plus en hel del andra kärror inom flygvapnet. Jag har haft nöjet att fått fluga många pass med SK 60 i både 2 och 4 sits.
// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - Krill - Aircraft - Desert Aircraft - 3W - ExtremeFlight - Mejzlik
www.autopartner.se
quote:
Originally posted by Aeroparts
Kan du ta bort dödvikt med hjälp av att fördela utrustningen så skall den ju väck och borde väl aldrig varit där från början.
Fint flög den i alla fall. grattis!
/Lennart
quote:
Originally posted by Aeroparts
Häftig!! Det där med vikten tycker jag inte att du skall vara så orolig för.
Det är ju bra med lätt maskin men har du inga problem under flygningen eller landning etc och inte känner direkt att det skulle vara undermotoriserat så lägg inte så mycket vikt vid detta[]
Man kan ju inte direkt säga att den landade som en \"bomber\" extra precis.
Om vi skulle tala om vad vår 74\" yak väger så kan den ju inte ens flyga enligt vissa forum och vår 110\" yak är helt oflygbar den också. Ok den är 2.8m men vingytan är nog ganska lika och den väger mer än din extra kan jag ju säga.
quote:
Originally posted by Lonsan
Hur blev det med vägningen?
quote:
Originally posted by joenella
Hvad blev slutvægten ?