Clover Creek 2012

Started by paroos, 2012-09-01, 19:58:04

Previous topic - Next topic

paroos

Pågår om någon missat det!
Tillsammans med TAS 2012 (16-21/10) de största IMAC tävlingarna på planeten i år.

FG har lagt upp lite invitational freestyle videos![}:)]
http://www.youtube.com/user/FLYINGGIANTSTV

//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Fighterpilot

Hei
Jeg har kommet hjem til Norge etter å vært dommer på Clover Creek 2012. Det var en herlig opplevelse på et fantastisk sted. Ingen problem å dømme invitational (unlimited+++). Finaledagen fløy alle 6 runder, 2 unknowns, 2 knowns og 2 freestyle. Ytterst profesjonelt organisert, også piloter og dommere. Høy disiplin! Jeg fikk umiddelbart forespørsel/ tilbud om å dømme TAS 2012 også. Det får jeg ikke tid til så da blir det neste år.
Sekvensene var kompliserte, men med god flow. Unknowns søndag var på 566 og 570K respektive !!! En øvelse (fig.N) var på 98K alene.
Svært høyt nivå på flyging og jeg fikk særdeles god tilbakemelding på min dømming. Det er ytterst viktig å være godt forberedt. Det går fort! Jada, det ble noen O\'er på snaps, slides og roll directions. Mye interesant info på flyging, utstyr, teknikker, organisering etc.
Mer kommer senere.
mvh Rolf

Acropilot
Acropilot

Aerobat

Tack för infon Rolf. Kan lätt säga att jag avundas dig.
Ser fram mot mer. Kanske tog du lite bilder?

//ulf s
Mvh Ulf

Fighterpilot

Hei Ulf!
Det var lenge siden.
Jeg har mange bilder!
Er på vei til London nå (SAS WIFI onboard). Kommer hjem neste uke og vil poste litt da..
Mvh Rolf

Acropilot
Acropilot

imacse_peter

Hej Rolf,
Ska bli kul att se bilder...
Berätta gärna också lite mer om tävlingen och om vad som man gör annorlunda \"over there\".

// Peter
// Peter Schmidt

Skymic

[:)]Trevlig att höra från dig Rolf, fantastiskt att Norden fick ha dig som domare där borta.
Skall bli kul att få se lite bilder, och kanske kan du berätta lite mer när du kommer på våran domarkurs[;)] som förhoppningsvis kommer att gå av stapeln februari/Mars 2013.
På Såtenäs.

//Micke
IMAC-Sverige




//Micke