Frigöra kanaler-vad tror ni?

Started by Spitfiremagnus83, 2011-12-16, 11:06:32

Previous topic - Next topic

Lonsan

irriterad? Ska kanske be om ursäkt själv, 2 y-kablar var precis vad jag menade i det första svaret men jag krånglade visst till det eftersom jag alltid vill hitta den optimala lösningen och utförandet.

MPX Royal Pro 16
MPX Royal Pro 9

PLETTENBERG Predator 50/6
PLETTENBERG Predator 30/8

Hitec
Autopartner.se
Max 300 tecken, 272 återstår

Spitfiremagnus83

FörstÃ¥r till fullo Lonsan. VidhÃ¥ller dock att Ã...bro har gjort den godaste julölen 2011 ;)

Jag hade besök i kväll av en god kompis i modellfygklubben här i Malmö. Han arbetar på Ericsson i Lund med olika elektroniklösningar och det var han som tipsade mig. Var först lite skeptisk, men vi pratade om ämnet och han övertygade mig.

En nackdel som jag kan finna är att det de facto blir fler kopplingar som kan gå i sönder. Fast å andra sidan känner jag att gränsen måste dras någonstans, man kan inte bygga bort alla eventuella missöden. Då måste man nog ha grejer som är specade på helt andra premisser.

Sedan kommer jag köra emcotecs y-kablar som jag finner mer förroendeingivande än dylika från hobbyking.

Så för att avrunda, tack för tipset Pontus, även om det blev en liten omväg[:D[:)][:)][:)][|)]