EF Yak 54 88\" maiden crash!

Started by larsehlundstedt, 2011-04-20, 19:29:20

Previous topic - Next topic

Spitfiremagnus83

Bilderna får max vara 90kb, inte innehålla åäö. Om du kör mac (som alla förståndiga människor gör) så måste du ladda upp i safari. Firefox funkar icke.
 

Aeroparts

Hej Johan, finns en hel tråd om detta.
Oftast används för stora eller fel namn, sidan är lite \"kinkig\"
http://mini-iac.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1233&SearchTerms=bilder
/Lennart

Mikael_Ingemarson

quote:
Bilderna får max vara 90kb, inte innehålla åäö. Om du kör mac (som alla förståndiga människor gör) så måste du ladda upp i safari. Firefox funkar icke.


Snälla Magnus
Är inte ovanstående text att sticka ut hakan lite för långt [;)]
Det är mycket som inte funkar i den texten ändå kör du tydligen MAC

//Mikael Ingemarson

http://www.zdz.se
MTW-dämpfer

Spitfiremagnus83

Det är ju konstigt, då det ser helt ok ut på min dator.

Du får ursäkta mig Mikael, men efter att ha varit Mac användare sedan 2007 så är jag lite partisk. Mitt lite kaxiga utlåtande är nog en försvarsreaktion då man i dagens samhälle blir tvungen att argumentera sitt val av dator och tro mig, jag har fått ta mycket skit...

Synd att imac-forumet är den enda plattform som inte lirar med Apples produkter.

Apropå bilduppläggning hade det varit suveränt om man hade kunnat ta bilder med sin iPhone ELLER android telefon och kunnat ladda upp bilderna direkt. Det är något jag hade kunnat stötta ekonomiskt, eller kanske om SMFF hade kunnat bidra till detta.

 

Paul

#34
Magnus, nu är vi där igen!
Jag använder både Mac och Iphone, utan bekymmer.
Det var ju någon som tipsade dig om teckenkodning i din egen byggtråd.
Har du provat att ändra[?]
Jag skriver detta för att jag vill hjälpa dig, för som dina inlägg ser ut nu, så orkar man oftast ej läsa igenom dem, eftersom man får gissa vad du skrivit.
Mvh Paul Madej [:)]
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Spitfiremagnus83

Paul- kan du inte göra en how to. Punkt för punkt. Kanske kan hjälpa någon annan med!