Fel på hemsidan? Kalender, resultat går ej att se

Started by jornat, 2013-07-29, 09:37:39

Previous topic - Next topic

jornat

Fel på hemsidan? Kalender, resultat m.m. går ej att se
 

imacse_peter

Det funkar för mig i alla fall...

Ser du inte menyerna eller vad?

// Peter Schmidt


Image Insert:

82.19 KB
// Peter Schmidt

Par A

Har samma problem med att se Kalender, resultat( blir en massa siffror och krummelurer..:) i min I-Phone men dessa rubriker fungerar som vanligt i min vanliga laptop PC.

//Pär
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

Eklund

Det har kommit in en massa extra kod i html-en. Jag gissar att det är redigerat i Word. Jag försöker städa bort detta.

--Per

imacse_peter

quote:
Originally posted by Eklund

Det har kommit in en massa extra kod i html-en. Jag gissar att det är redigerat i Word. Jag försöker städa bort detta.

--Per



Aha, det blev nog när jag lade upp resultaten från Tidaholm \"på distans\" under semestern då...

// Peter Schmidt

AutoPartner RC
// Peter Schmidt

Eklund


Eklund

Och nu är det problem med resultatsidan igen.
Jag gör ett nytt städningsförsök så snart jag kan
--Per

Eklund

Nu funkar resultaten i iPhone igen. Det var något skumt i dokumentet då det verkade vara skrivet med någon 16-bitas encoding. Jag tror att jag fått rätt på det igen lite mer permanent den här gången. HTML-sidan är bara hälften så stor som innan med samma innehåll.

paho

Har försökt nå sammanställningen till Påldalen (http://www.mini-iac.se/resultat/2013/2_pal/pal_results.html), jag får bara en blank sida, däremot om jag går in \"bakvägen\" och lyfter ut de sidor som ligger på servern så finns allas resultatsidor där.

Har det här med detta problem att göra?

/Patric
/Patric

imacse_peter

Nej, det var något annat lurt?
Filen är nu tillbaka så länken funkar igen !

// Peter Schmidt

AutoPartner RC
// Peter Schmidt

paho

Noterade en ny sak och det var att om jag klickar på \"Hem\" så öppnas en ny flik? Någon annan som får samma sak?

/Patric
/Patric

Eklund