Hässleholm -Basic, 2010-05-02

Started by paroos, 2010-04-28, 19:25:58

Previous topic - Next topic

Aerobat

Kul att se bilderna. Man blir sugen på premiären[:p]

Grattis till pallgubbarna och till \"IMAC-nybörjarna\".
Hoppas vi får se er på fler tävlingar.

//Ulf S
Mvh Ulf

Jonny

#16
Man får be att Tacka samtliga för en mycket trevlig dag och tillställning. Riktigt roligt att träffa alla goa och glada och inte minst hjälpsamma människor runt detta evenemang. Ett stort Tack till \"paroos\" för en ypperlig läsning och \"goa\" tips ang flygningen.

Vad gäller Extran så är det en 330S från AirCpro med en DLE111 med tillhörande cannister , tyvärr gav ena landställshjulet upp efter andra rundan vilket iof kunde avhjälpts med hjälp av alla hjälpsamma gubbar på fältet men samtidigt kände jag ingen vidare lust att fältmeka ihop nått provisoriskt.

Detta gav klart mersmak men då jobb och familj för stunden känns till att ta den tid som man egentligen behöver för träning så är det nog ingen idé att ställa upp i nån cuptävling , åtminstone inte denna säsongen , nu har man iaf provat på [:)]


M.v.H
JonnyE
 

pettib

Tack Patrik
Man tackar för dom lovorden och hoppas att man kan lev upp till dessa även framöver. Jag tackar för din läsning som var mycket lugn och stabil. När det gäller min Yak så är det en Yak 54 från EG models.

mvh Tibemo