Tävlingar 2012

Started by imacse_peter, 2011-09-19, 22:00:43

Previous topic - Next topic

paroos

Givetvis!!![8D]

//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Henrik


Känner bara att när stockholm ordnar tävling så kan ALLA vara med,norr som söder! Jag vet att många ute där kommer att förändra ställningarna innom imac bara dom ställer upp! Jag själv är 46år o kommer att tävla i Nordiska 2012? Gubbsport? Men jag kommer att göra mitt bästa. Ställde upp i Gävle med att ungdomar fick pröva på dubbel-komando rc-flyg(gav klubben 5000kr)men intresset verkar svalt....:(
Tror det behövs lite nytt(ungt) blod.Även för att vi äldre ska bli bättre.

/Henrik Karlsson




 

paroos

#32
Ja, nyrekrytering till IMAC och även till modellflyghobbyn i stort är alltid nr 1.
Därav tycker vi att det är så viktigt med en tävling även i huvudstaden.
Just av anledningen att det finns många modellflygare i Mälardalen, och att det är hyggligt nära för de norröver också.

Patric, för mig e Sthlm en nice tripp, 55mil motorväg är lungt.
Känns inte så långt när man tävlat i Sunne och Malung, eller med hundar i Gävle, Smedjebacken och Bollnäs.
På med vagnen och YeeeHaa![8D]
Blir några mil 2012, förutom allt IMACkande skall jag med frugan på hund SM i Borlänge...

Är van att sluka mil, 2010 så veckopendlade jag Kågeröd-Oslo, Kågeröd-Lillehammer och Kågeröd-Stockholm med bil.

//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Skymic

Jag lägger den första Posten för i år, för NU Är det en ny säsong, yesss!
Givetvis medett fantasktiskt IMAC väder, Gott Nytt allihop


//Micke
www.Autopartner.se
Futaba
3W Power




//Micke


Henrik

#34
Blir min 3a i intermidiate o 1a i freestyle efter deltagarlistan [:)]In o annmäl er nu!

Påldalen premiär i freestyle

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=JoZhkRKmEBc


/Henrik Karlsson
 

Henrik

Verkar bli en kanonsäsong! 10 deltagare.....


/Henrik Karlsson
 

Henrik

Hej
Mycket som händer nu! Våran klubbstuga är till salu! Vi är 20 medlemmar men bara 5 aktiva.Kan hända att jag står över 1år pågrund av all turbulens. Ingen som vet hur det blir! Men jag kommer att försöka fullfölja de tävlingar jag annmält mej till! Men dåligt tränad/förbered.


/Henrik Karlsson
 

Gullberg

quote:
Originally posted by Henrik

Hej
Mycket som händer nu! Våran klubbstuga är till salu! Vi är 20 medlemmar men bara 5 aktiva.Kan hända att jag står över 1år pågrund av all turbulens. Ingen som vet hur det blir! Men jag kommer att försöka fullfölja de tävlingar jag annmält mej till! Men dåligt tränad/förbered.


/Henrik Karlsson


Så här ser vårt fält i Trelleborg ut just nu....., inte roligt det heller...[:(]
Image Insert:

81.87 KB
Kommunen bygger en anslutningsväg till E6:an tvärs över vårt fält, med andra ord färdigflyget där...[:(][:(]
Nytt fält under etablering öster om Trelleborg, men gräset såddes i höstas så flygning under vår/försommar kommer att bli svårt.

//Jonny Gullberg, Trelleborgs Modellflygklubb

www.krill-model.com/eu/en/
www.desertaircraft.com/
Krill Yak 55M 33%
Krill Ultimate 300KS 39% MK1
CARF Extra 300SC 41%
EF Extra 300 85"
DA / DLE / GP
Jeti DS 24

paroos

quote:
Originally posted by Henrik

Hej
Mycket som händer nu! Våran klubbstuga är till salu! Vi är 20 medlemmar men bara 5 aktiva.Kan hända att jag står över 1år pågrund av all turbulens. Ingen som vet hur det blir! Men jag kommer att försöka fullfölja de tävlingar jag annmält mej till! Men dåligt tränad/förbered.


/Henrik Karlsson



Finns inga andra fält/klubbar i närheten?

Kan ni inte driva klubben o fältet vidare utan klubbstuga?


//Patrick

IMAC-Sverige

//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Henrik

Har min gammla klubb lemstanäs där jag lärde mej att flyga en gång i tiden. Om vi lär köpa loss stugan på rörberg är jag rädd att vi kommer att tappa medlemmar om inte vi 5 som är aktiva löser den själva. Vet ingen summa bara rykten ensålänge.Lika om man skulle behöva höja medlemsavgifterna så kanske vi kommer tappa medlemmar. Tar vi inte över stugan så får vi ändå flyga på rörberg men vi kanske lär flytta fältet till södra änden.


Lemstanäs för några år sedan


Image Insert:

62.63 KB


/Henrik Karlsson
 

Mikael_Ingemarson

quote:
Hej
Mycket som händer nu! Våran klubbstuga är till salu! Vi är 20 medlemmar men bara 5 aktiva.Kan hända att jag står över 1år pågrund av all turbulens. Ingen som vet hur det blir! Men jag kommer att försöka fullfölja de tävlingar jag annmält mej till! Men dåligt tränad/förbered.



Stå över ett år kan vi inte acceptera[V][V]
Vi kommer att sakna både dig och Sanna, så det kommer inte på tal.

//Micke

paroos

Henrik...stå över...ETT år!
Det lär A L D R I G hända!!!
[8D][:D]

//Patrick

IMAC-Sverige

//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Lonsan

Själv har jag drabbats av ett vägarbete, det tar nu 9 min att köra till fältet :-(
(mot tidigare 7,5)
Max 300 tecken, 272 återstår

Henrik

#43
quote:
Originally posted by Lonsan

Själv har jag drabbats av ett vägarbete, det tar nu 9 min att köra till fältet :-(
(mot tidigare 7,5)



Tråkigt Lonsan! Förstår hur du känner det [:(]

/Henrik Karlsson
 

Skymic

#44
[
quote:
Originally posted by Henrik

Hej
Mycket som händer nu! Våran klubbstuga är till salu! Vi är 20 medlemmar men bara 5 aktiva.Kan hända att jag står över 1år pågrund av all turbulens. Ingen som vet hur det blir! Men jag kommer att försöka fullfölja de tävlingar jag annmält mej till! Men dåligt tränad/förbered.


/Henrik Karlsson



Icke godtagbart,så det så.[;)]

//Micke
IMAC-Sverige




//Micke