Main Menu

iMac väder

Started by Henrik, 2012-07-12, 16:18:00

Previous topic - Next topic

Henrik

Tänke träna lite idag

/Henrik Karlsson

Guzzten

Jag fick 12 flygningar i tisdags och tänkte göra det samma i dag. 2 flygningar i stöten mellan skurarna har jag hunnit hittills :).  Man kan ju hoppas att sorkarna flyttar nu, med allt vatten...
// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar

yak55sp

Har ni regn i Sverige också.
Jag är nere i Normandie i Frankrike och skulle ta en titt på invationskusten.
Och jag kan glädja er med att det är ännu värre här nere. Det har regnat konstant och blåst som f---n.
Så nu är vi på väg hem. En av de sämsta semesterresor jag gjort. Den var dålig förra året men detta tar alla pris i den kategorin.
Jag höll på att glömma att skriva vilken temperatur vi har!!  12-13 grader mitt på dagen.

Vi ses i Värmland nästa vecka med ett strålande solsken..[:p]
Då kommer vi säkert klaga på det också[?] J----à sol j-----el.

//Ulf S YAK X 2

//Ulf S
KRILL YAK 55 M ZDZ 180 RV
KRILL xxxxxxxxx
Futaba T18

Henrik

Det var tråkigt Ulf!Själv fick jag röka på lite i kväll[:p][:D]

/Henrik Karlsson

imacse_peter

Man måste tydligen ner till Medelhavet för att få sol. Vi körde söderut midsommardagen med destination Kroatien. Började regna i södra Tyskland, regnade genom Österrike och regnade genom Slovenien. När vi passerade gränsen in till Kroatien slutade det och blev bättre och bättre och framme vid havet hade vi sol och 30°C i två veckor[8D][8D].
Samma sak på hemresan, över gränsen och halvvägs genom Slovenien så började det regna. Genom Österrike var det helt hysterisk med ösregn och åska och bitvis genom Tyskland var det 40-50km/h på autobahn som gällde pga störtregn...
Är hemma nu i den svenska sommaren och trodde man kunde cykla till affären i morse för att handla bullar i endast kortbyxor och T-shirt - det var INTE varmt...

// Peter Schmidt

AutoPartner RC
// Peter Schmidt

Kalle_Flygare

Grymt fin kärra Henrik! Krill Su29?

Lonsan

Tillbringat några utmärkta imac väder dagar i Stockholm, men utan flygplan :-(
Dessförinnan har jag spikat lekstuga i 2 veckor så totalt har jag väl lyckats pressa in 10 flygningar sen förra tävlingen (Bränne).
Känns som att jag inte har tid för dem här hobbyn...eller familjen...eller jobbet, ja just det, jobbet är boven, grrrr!

Team Desire Power
MPX Royal Pro 16
MPX Royal Pro 9

PLETTENBERG Predator 50/6
PLETTENBERG Predator 30/8

Hitec
Autopartner.se
Max 300 tecken, 272 återstår