Sukhoi-29 Krill 33%

Started by jornat, 2013-09-23, 11:45:36

Previous topic - Next topic

jornat

Sukhoi 29. Krill 33%

Trimmad enligt Peter Goldsmith guide och Futaba MZ-14 modellprogram kan kopieras.
Modellen har Vunnit Sportsman klassen och placerade sig på andra plats i Sportsman cup 2012.
Modellen har även flugit Advance klass och tagit 1000 poängare även här ! (inte av mig dock)


3W 110 CS
KS-Dämpare + Headers
Hitech 7950 x 9st
Futaba mottagare
PowerBox System \"Evolution\"
Lipo 3300mAh x 3st
Gabriel ok
Mejzlik 25x12 trebladig
Revoc-påsar i modellens färgchema !

Följer även med:
2 st Graphtech kolfiberställ (Sitter alu. på)
4 st extra hjulkåpor (Fel färg)

Priside 24000 men det kan löna sig att pruta.....
Telefon Jörgen 0704867767

PS. Nu undrar förstås ni som följt turererna i detta "vad håller han på med? Först köpa och sen sälja".
Ja – lite vimsigt blev det – men principen "en in – en ut" gäller och nu är det fullt i min källare.....


Image Insert:

46.44 KB

Image Insert:

68.92 KB
 

Spitfiremagnus83

 

jornat

 

Spitfiremagnus83

Ja, jag är den skyldige! Har gått runt med ett fånigt leende på jobbet hela dagen, är så himla glad. Det känns riktigt bra att ha en kompetent kompositkärra i hangaren!
 

Papmehl

Grattis Mange!

// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - Krill - Aircraft - Desert Aircraft - 3W - ExtremeFlight - Sebart - Mejzlik
// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - ExtremeFlight - Muller - DLE Engines
Team Pilot Autopartner RC

Lindgren

Kul för dig Magnus
Om du inte har allt för brott att få hem den kan jag ta den till blekinge, ska upp till Gävle och jobba V42 och kan ta den med mig hem om du vill.

// Mattias

AUTOPARTNER.SE
ZDZ

Lager

Gött! Grattis!
/Jonny
 

Eklund

Va kul! Nu får du en garanterat extremt vältrimmad maskin!
Stort grattis :-)
--Per

Rikard Levenstam

Grattis igen !!  Ska bli kul att se dig flyga denna fågel!



Skymic

[:D]den förtjänar du Magnus[:)][:p] jädrar vad den kommer att glänsa, du är ju med i min klubb[;)]

//Micke

//Micke


Spitfiremagnus83

Tack för alla glada gratulationer! Jo, jag har investerat i lite nya fina putstrasor och vax, ser framemot en vinter i hobbyrummet Micke;-).

Grävde förövrigt fram min mall på en Sueleven. Jag tyckte originalet utan tvekan var den roligaste inomhuskärran jag flugit, så nu får det bli en kopia i samma färgsättning som min Krill Sukhoi! (\"Min\" och \"Krill\" i samma mening, jag kan inte riktigt fatta det ännu. En 100cc kärra har varit en dröm långt borta, men nu är den uppfylld, en dröm i komposit dessutom.)

PS-Jag kommer naturligtvis dokumentera när jag hämtar \"henne\" och premiären här på hemmaplan!
 

Spitfiremagnus83

Mattias!

Tack för ditt erbjudande, men jag slår två flugor i en smäll och besöker hufvudstaden med min tjej!
 

paho

quote:
Originally posted by Spitfiremagnus83

Mattias!

Tack f�r ditt erbjudande, men jag sl�r tv� flugor i en sm�ll och bes�ker hufvudstaden med min tjej!



Du kanske ska passa på att flyga på vårt fält när du kommer upp, hör av dig i såna fall

Grattis till en otroligt fin modell

/Patric
/Patric