IMAC Brännebrona 14-15/6 2014

Started by imacse_peter, 2014-05-25, 13:38:08

Previous topic - Next topic

imacse_peter

// Peter Schmidt

Rikard Levenstam




Papmehl

Jag står som anmäld men kommer inte att kunna vara med för jag har lovat sonen att vi ska med upp till Hudiksvall på hans fotbollscup. Bäst att göra som han säger för annars kommer jag inte så högt i kurs.. [;)]

// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - Krill Aircraft - Desert Aircraft - ExtremeFlight -  Mejzlik - Muller - Futaba servos
www.autopartner.se

// Mattias Papmehl-Dufay
-----------------------------------------
Hitec - ExtremeFlight - Muller - DLE Engines
Team Pilot Autopartner RC

Spitfiremagnus83

Är lite sugen, men det var tydligen barndop just denna helg.... Får se om jag kan nästla mig ur denna sits, annars får man spara sig till Tidaholm.

Mest skrämmande är att jag inte haft någon flyglust på över en månad. Känner ni igen er? Känns som om jobb och allt annat bara äter upp den tiden man skulle vilja ha till att flyga. Varit ute en dag på fältet och premiärat min krill Sukhoi, men sedan är lusten som borta...

Känner ni igen er? Känns tråkigt att ha grejerna stående, men man får väl hoppas att lusten kommer tillbaka. Kanske man skulle pausa IMAC iår och se om peppen kommer tillbaka.

Usch vad deppigt det kändes att skriva det här, men nu kanske ni förstår om jag inte dyker upp på tävlingarna i år....

 

Johan

quote:
Originally posted by Spitfiremagnus83

Är lite sugen, men det var tydligen barndop just denna helg.... Får se om jag kan nästla mig ur denna sits, annars får man spara sig till Tidaholm.

Mest skrämmande är att jag inte haft någon flyglust på över en månad. Känner ni igen er? Känns som om jobb och allt annat bara äter upp den tiden man skulle vilja ha till att flyga. Varit ute en dag på fältet och premiärat min krill Sukhoi, men sedan är lusten som borta...

Känner ni igen er? Känns tråkigt att ha grejerna stående, men man får väl hoppas att lusten kommer tillbaka. Kanske man skulle pausa IMAC iår och se om peppen kommer tillbaka.

Usch vad deppigt det kändes att skriva det här, men nu kanske ni förstår om jag inte dyker upp på tävlingarna i år....




Du är inte ensam, det där suget som jag hade innan är helt klart inte lika stort som det har varit... En busig tvåårig dotter som tar allt mer tid och som jag har svårt att hålla mig borta ifrån[:)], långt resavstånd till flygfältet[xx(], störande moment på fältet (t.ex. vilsna zombisar etc.[:(!]) har gjort att planet har fått stå mer än jag hade planerat...

//Johan
//Johan

paho

quote:
Originally posted by Johan

quote:
Originally posted by Spitfiremagnus83

Är lite sugen, men det var tydligen barndop just denna helg.... Får se om jag kan nästla mig ur denna sits, annars får man spara sig till Tidaholm.

Mest skrämmande är att jag inte haft någon flyglust på över en månad. Känner ni igen er? Känns som om jobb och allt annat bara äter upp den tiden man skulle vilja ha till att flyga. Varit ute en dag på fältet och premiärat min krill Sukhoi, men sedan är lusten som borta...

Känner ni igen er? Känns tråkigt att ha grejerna stående, men man får väl hoppas att lusten kommer tillbaka. Kanske man skulle pausa IMAC iår och se om peppen kommer tillbaka.

Usch vad deppigt det kändes att skriva det här, men nu kanske ni förstår om jag inte dyker upp på tävlingarna i år....




Du är inte ensam, det där suget som jag hade innan är helt klart inte lika stort som det har varit... En busig tvåårig dotter som tar allt mer tid och som jag har svårt att hålla mig borta ifrån[:)], långt resavstånd till flygfältet[xx(], störande moment på fältet (t.ex. vilsna zombisar etc.[:(!]) har gjort att planet har fått stå mer än jag hade planerat...

//Johan



Skönt att det inte bara är jag som har haft det körigt denna säsong, jag hade hoppats på mer flygning men jag har lika mycket i fingrarna som Magnus.
Mitt jobb har ätit upp all tid men nu är man bra sugen att komma igen. Det blir bättre med en tävling i bagaget...[:p]

/Patric
/Patric

Niilo

#6
Ja, det är så det är - ibland tar det bara emot! Jag kan inte skylla på jobb, barn eller tid. Har hur mycket tis som helst, teoretiskt i allafall! Nä, det har varit motigt i år av skäl som inte hör hit, ändå envisades jag och drog till Helsingborg och visst, inte mådde jag bättre efteråt! Allt kändes bara s..t![V] Det går aldrig att lura sig själv - känns det inte rätt, tag time-out, det kommer jag i allafall att göra!
Vi ses så småningom någonstans...[8D]
/Niilo
 

Mikael_Ingemarson

Hej på er

Vi vill gärna ha in alla anmälningar till lördagens grillkväll senast på tisdag den 10/6 tack.

Då erbjuds grillkotlett, potatissallad och grönsaker. Läsk och kaffe ingår också. Det facila priset för detta blir ca 100:-.

Skriv på forumet eller maila till mig mikael.ingemarson@tele2.se

MVH
Mikael Ingemarson
Brännebrona Flygklubb



Eklund

Två från Jönköping vill gärna var med [:D]
--Per

Skymic

#9
Hej!
För er som tänker flyga er första tävling så kommer vi att ha en liten IMAC introduktion .
Det är bra om ni förbereder er genom att läsa igenom IMAC reglerna, samt.
Välkomna
Program och regler finns i huvudet på Hemsidan


//Micke

//Micke


paho

Jag signar upp mig på en grillkväll och bokar en introduktion

/Patric
/Patric

Kent

#11
Anmäler mig till grillkväll

Gjorde lite reklam för IMAC i söndags. Hann med en sekvens Intermediate på F17\'s flygdag. Vi hade 10 min på oss att dels flyga min Edge och en jetkärra. Vi fick vänta på att en Hercules skulle landa.
Hur är det Micke, verkat segt med klargörningen i Såtenäs? :)

Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767
Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Guzzten

1 från Tranås vill vara med på grillen tack.

// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar
// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar

Thulin

Och en till mig[;)]

Autopartner RC
Extreme Flight Extra 300
Fly Gas Rc
Emcotec
Hitec
ZDZ
Autopartner RC
Extreme Flight Extra 300
Fly Gas Rc
Emcotec
Hitec
ZDZ

Speedbird

#14
Jag har igår kväll fått klart med ledighet så jag skickar in en anmälan och betalning under dagen  [8D]

Vill också vara med på grillkvällen...  \"okänt\" kött [:D] [:p]

/Perra