Main Menu

Tack

Started by Niilo, 2015-05-07, 23:20:17

Previous topic - Next topic

Niilo

Hej alla IMAC:are!
Vill bara meddela att jag slutar med IMAC fom nu! Det har varit för mig en fantastisk upplevelse att dels få flyga ett riktigt fullblod dels att få träffa så många trevliga och kunniga piloter som gärna delat med sig av sina erfarenheter och gett mig många värdefulla tips. Det är få förunnat att vid min ålder ha möjlighet att förverkliga drömmar av den här digniteten! Men jag drömmer fortfarande...!
Tack alla - kanske syns vi någonstans i Sverige!
Niilo

PS! Min EXTRA blir troligen till salu! Info kommer!
 

Rikard Levenstam

Hej Niilo

Det har varit roligt att träffa dig igen efter alla år efter hangflygningsveckorna i Ystad...  Måste vara minst 30 år sedan  ??? ...  Hoppas vi ses igen, kanske på någon IGG träff eller på hammarsbackar, vem vet?  Ha det bra och hör av dig om du har lust :-) Jag sparar din mail adress....

Med vänlig hälsning
Rikard



Niilo

Tack det samma Rikard! Jag var som mest aktiv på Hammars backar under 1980-talets första hälft så det är ett tag sedan! Numera är det knepigare att flyga där pga alla skärmflygare, men de har ju också ett berättigande...! Jag har tappat bort din mejladress så skicka mig gärna ett mejl så jag får den tillbaka.
Ha en skön IMAC-sommar!
Niilo