Imac Älmhult 7-8 /5

Started by Tobias, 2016-03-31, 21:50:15

Previous topic - Next topic

Tobias

Vill hälsa er välkomna att deltaga hos oss på vårpremiären .

Det är första gången vi arrangerar denna typ av tävling .

Innan har vi haft ett Aircombattävlingar sen 20 år tillbaka men inget som liknar detta arrangemang, vi är väldigt spända på hur eran tävlingsform fungerar.

Hoppas det blir många som anmäler sig och vår inbjudan ligger i tävlingskalendern.

Vid frågor så är ni välkomna att ringa Tobias Sjögren 0705328797 mail tobias.jetflyg@gmail.com
eller Åke Juhlin 0705507047 akejuhlin20@gmail.com

Varmt välkomna!
Tobias Sjögren

Mikael_Ingemarson

Hej Alla
Kom igen och anmäl er nu, bara 9 dgr kvar till anmälningstiden går ut.  ::)

Paul

På fredag är det den 15/4, det är också sista dagen att anmäla och samtidigt betala in till tävlingen i Älmhult, om man ej vill betala 100kr extra i förseningsavgift.
Så anmäl gärna nu......
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Par A

Ja dags att anmäla, 8 deltagare på årets första tävling känns lite skralt... ???
Fast i Intermediate känns det ok 8) 8) 8)

//Pär
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

paho

Jag har tänkt ställa upp men har inte fått ordning på mitt plan än. Jag hoppas bli färdig till helgen och känns det bra då kommer jag.

MVH
Patric Holmström

/Patric

Paul

LITEN PÅMINELSE......
Det har nu trillat in många anmälningar, men kom ihåg att idag är sista dagen (15/4) för att både sätta in pengar till Älmhult och att anmäla, givetvis går det att anmäla efter, men då kostar det 100kr extra i förseningsavgift.

(Nytt för i år, anmälan/betalning senast ca 3 veckor innan, se inbjudningar, eller kolumnerna i tävlingskalendern på hemsidan)
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Tobias

Hej alla!
Välkomna till oss i Älmhult.
Har fått förfrågan om dusch.
Vi har fått tillgång till en gympasal som vi kan boka in oss i för tvagning.
Vilka dagar kan ni tänka er att vi skall boka, eller det räcker med fredagen?
Jag ställer upp som vägvisare till er.
Mvh Tobias Sjögren

Paul

#7
Jag och Ängqvist är på plats, det växer murklor på campingen.
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Par A

Se upp..
Dessa murklor kan ge hallucinationer och darrningar...:)

Kommer på fredag kväll, tänd rökelsen tills dess så vi får äkta "Fjällvagnen feeling.."

Tränar på hemmaplan under tiden...:)

//Pär
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

Paul

Nu har vi börjat träna....
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Edge540

#10
Toppen!

Träning här oxå! Jag kommer till
Älmhult fredag kväll.

Paul

#11
Nu är ännu fler på plats, bla. Ingemarson.
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Thulin

Hej på er alla!
Tyvärr spricker min Imac säsong i år har en svårt sjuk mamma som behöver daglig omsorg. Jag följer er på nätet. Må gott så ses vi.
//Ulf
Autopartner RC
Extreme Flight Extra 300
Fly Gas Rc
Emcotec
Hitec
ZDZ

Paul

God natt, alla flygplan......( alla ej på bild)
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Paul

Godmorgon, alla flygplan. ( alla ej med på bild )
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC