Brännebrona IMAC 2016

Started by Mikael_Ingemarson, 2016-05-11, 21:16:46

Previous topic - Next topic

paho

Bilden med färgrullarna är strålande, visade den för en kompis och han undrade vad vi egentligen höll på med. Tack för bilderna!

MVH
Patric Holmström

/Patric

Rikard Levenstam

Hej alla glada Imac flygare...

Då jag inte flugit in mig på årets Unlimited program ännu så var tanken att åka till IGG träff i helgen med min seglare.... Men det måste vara något lömskt med Brännebrona, för idag står bilen på verkstad med problem med kraftöverföringen.....Denna gång var det några dagar innan resan,men något lurt är det allt med Brännebrona....  :o 

Denna gång en mindre än ett år gammal BMW, dock har alla tre bilarna varit vita....

/Rikard



Par A

....segelplan är också vita...inte bra

//Pär
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

Mikael_Ingemarson

Två dagar kvar till meetinget, gott om tid att köpa ny bil.  :D

Lonsan

Quote from: Rikard Levenstam on 2017-05-10,  07:20:44
Hej alla glada Imac flygare...

Då jag inte flugit in mig på årets Unlimited program ännu så var tanken att åka till IGG träff i helgen med min seglare.... Men det måste vara något lömskt med Brännebrona, för idag står bilen på verkstad med problem med kraftöverföringen.....Denna gång var det några dagar innan resan,men något lurt är det allt med Brännebrona....  :o 

Denna gång en mindre än ett år gammal BMW, dock har alla tre bilarna varit vita....

/Rikard

Flyga in sig??
Jag har inte lyckats memorera Intermediate än...hoppas på att det finns bra läsare på årets första tävling.
Har som mest lyckats komma ihåg 7 manövrar under träningen...tror jag

//guldfisken
Max 300 tecken, 272 återstår

Par A

...man borde mer tänka som dig Lonsan. Åka och ha kul 8)
..har inte heller flugit igenom Intermediate, var så fast i Advance i höstas och tränade det.

Är mer rätt nivå för mig med Intermediate...tror jag :D

//Pär
Pär Axelsson
Futaba 18MZ