Simmelsberga tävling

Started by Henrik, 2011-05-19, 21:21:35

Previous topic - Next topic

Henrik

Hej
Har för mycket att göra på jobbet så jag kommer inte till simmelsberga :( Hoppas ni får en kanonhelg med vädret! Mycket bilder o film hoppas jag på forumet.

Mvh:Henrik Karlsson
 

Paul

Börjar bli nervös....
Jag har nog ej presenterat mig så mycket, förutom lite bygg/utrustnings-frågor. Jag heter Paul och är från Kalmar, och skall för första gången i mitt liv tävla basic i Simmelsberga, det var Jocke Segerdal från Torsås som \"lurade\" mig att anmäla, och skulle egentligen hårdtränat denna veckan...men vädret är ju blä, och det ser ut att storma större delen av tiden som är kvar.
Hoppas på sol utan regn, och helt vindstilla på lördag och Söndag, men så blir det nog inte. Hur som helst skall detta äventyr bli kul.
Mvh Paul Madej
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

paroos

#2
Din nervositet kommer att släppa när du kommer hit och träffar de andra grabbarna, lita på att du kommer att ha kul!!![8D]
Man inbillar sig att alla andra i ens klass är rena proffsen innan, sen upptäcker man att vi sitter alla i samm båt och har kul ihop...
Välkommen!

//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Rimsby

Hoppas ni får en helt underbar helg, tyvärr kommer jag inte kunna delta denna helg heller, men hoppas kunna komma upp och läppflyga lite på lördagen, lycka till alla!![:)]
 

harley007

Japp, välkommen Paul, det kommer bli skoj, jag lovar [:)]
quote:
Originally posted by Rimsby

Hoppas ni f�r en helt underbar helg, tyv�rr kommer jag inte kunna delta denna helg heller, men hoppas kunna komma upp och l�ppflyga lite p� l�rdagen, lycka till alla!![:)]


Gahhh, tråkigt att höra! [xx(]

Team Nordic-Hobbytec
//Jesper
Team Nordic-Hobbytec

Skymic

Välkommen Paul!

Du vet att det är ju inte bra att vara övertränad[:)]
Det kommer att gå bra skall du se.

//Micke

AUTOPARTNER RC
Futaba
3W Power



//Micke


Paul

Tack för alla \"välkommnanden\".
Nu känner jag mig jättelugn....ser fram emot helgen med stor glädje, framför allt kommer det bli kul att träffa en massa nya människor.
Mvh Paul M
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC