IMAC Helsingborg 10-11-12 maj 2013

Started by Aerobat, 2013-03-06, 12:06:49

Previous topic - Next topic

Lindgren

#60
Ett stort tack till Helsingborg för en mycket trevlig tillställning.
Det var lite synd att jag inte kunde delta i hela tävlingen men
helt klart den bästa tävlingen i år [;)]
// Mattias

AUTOPARTNER.SE
ZDZ

Skymic

Tack Helsingborg!
Ett kanonbra arrangemang, och kul att träffa alla igen:-)

//Micke

//Micke


Lonsan

quote:
Originally posted by Skymic

Tack Helsingborg!
Ett kanonbra arrangemang, och kul att träffa alla igen:-)

//Micke





DET får jag verkligen hålla med om [:)][:D][:D]
Jag ska nog göra som du Micke, skippa det där störmomentet med att hålla på att baxa omkring flygmaskiner över himlen.[:I]
Max 300 tecken, 272 återstår

Blomman

Stort tack till alla tävlande för ett otroligt trevligt och professionellt uppförande och flygande genom hela tävlingen.
Jag ser redan fram emot en fortsättning 2014.

/Stefan

100% electric since 2005

Autopartner.se

MULTIPLEX Royal Pro 9
PLETTENBERG Terminator 30/8
Hitec
SebArt
DesirePower
/Stefan

100% electric since 2005

Autopartner.se

MULTIPLEX Royal Pro 9
PLETTENBERG Terminator 30/8
Hitec
SebArt
DesirePower

Spitfiremagnus83

Jag får också tacka! Finns det inte någon som ligger inne med fler bilder?
 

Niilo

Tack för ett mycket trevligt bemötande och en välorganiserad tävling som gav mycket inspiration till mitt/min IMAC-anda!
Hälsar!
Niilo
 

Rikard Levenstam

Tack för en trevlig tävling ! Roligt med Score system på nätet som kan analyseras i veckor :-)
Ser fram emot att träna och träffa trevliga piloter snart igen.

Mvh
Rikard



Aerobat

Tack alla för en bra tävling!

Det var väldigt kul att se alla och att flygningen var på hög nivå trots att det är tidigt på säsongen.
Sett till antalet flygningar/omgångar var detta den största tävlingen hittills så vitt jag kan se. Deltagarantalet blev 29, 4 Basic, 13 Sportsman, 10 Intermediate, 2 Advanced och 6 i Freestyle.
Vädret var med oss och vi kunde göra ungefär 145 flygningar och 255 sekvenser + 6 Freestyle.
Domarmässigt tycker jag att vi tog ett steg framåt genom att introducera flera nya domare.
Jag hoppas alla tyckte det var en bra tävling och att ni kommer tillbaks nästa gång. Har ni någon feedback så skicka gärna till mig.


Arrangemanget skedde i väldigt god laganda av klubben supportat av styrelsen och jag vill speciellt tacka de som gjorde ett mastodontjobb för att få allt att funka. Det är alltid farligt att nämna namn för då glömmer man alltid någon, men Micke Jönsson har gjort ett fantastiskt jobb med planeringen och att sätta upp tekniken som gjorde online Score möjligt. Sedan gjorde Bent, David, Shawn, Peter T, Pontus, Fredrik, Jenny och Ann-Magret ett suveränt jobb för klubben. (nu glömde jag säkert någon, förlåt).

Tack alla!


Mvh Ulf

//www.krill-model.com/eu/en
//www.autopartner.se
//www.powerbox-systems.com
Image Insert:

25.42 KB
Mvh Ulf