Inomhuskärra

Started by Rimsby, 2010-10-31, 21:34:56

Previous topic - Next topic

Rimsby

Jaha inomhussäsongen är väl här, och jag märker att jag måste nog investera i en ny inomhusare, flög förra säsongen med en sultimate, är sugen på ngt nytt, vad välja?? Tanken är ju o flytta över elektroniken från den gamla. Deluxe v3 såg ju lite rolig ut eller vad väljer jag, Mvh Andreas[:)]
 

Blomman

Autopartner har en SBach i depron som är kanonfin. Och då kan du ju träna basic hela vintern.


/Stefan

100% electric since 2005
/Stefan

100% electric since 2005

Autopartner.se

MULTIPLEX Royal Pro 9
PLETTENBERG Terminator 30/8
Hitec
SebArt
DesirePower

Rimsby

Hej, jag kikade faktist på den också, den såg ju lite tuff ut och det var ju ett lite vettigare pris på den faktist, tack för hjälpen, jag testar.[:)]
 

Aerobat

Hej Andreas,

jag är ju ingen riktig expert på ämnet(det finns nog andra här), men mina erfarenheter är att Sultimate Deluxe V3 är en ren F3P kärra, dvs för långsam precisions programflygning. Den Sultimaten du flög förra säsongen är \"freestyle\" (aeromusical) varianten för aggressiv 3D. Väldigt kul. SBachen ligger mitt imellan och verkar vara ett bra alternaiv för allroundflygning. Den verkar lite tyngre men samtidigt stabilare. Sultimaten tyckte jag var extremt vek.

Mvh Ulf
Mvh Ulf

Rimsby

Jag gjorde som så att jag köpte en sån där Sbach i depron, är det som du säger Ulf att det är ett mellanting mellan de båda så tror jag det blir kanon, jag gillade ju faktist Sultimaten fastän den var lite vek som du säger.[:)]
 

paroos

Skall strax iväg till mitt lilla Schenker ombud och hämta min...[:p]

//Patrick

Livet börjar vid 46%! (Sedan fortsätter det vid 38%)
Team Autopartner-3W, Team Procar-HorizonHobby/Spektrum/Hangar9
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

harley007

Strax klar med en techone yak 54, blir überlätt deluxe!

Denna får ersätta min nu något slitna SUltimate. Om ni kikar i slutet på filmen så ser ni att den börjar sjunga på sista refrängen [:D]

Nånstans i mitten lyckas jag fastna ovanför huven på en polisbil, motorn är kass vilket gjorde att jag fick fega lite, den orkar typ 5-10 sek när jag hovrar, sen börjar reglaget att \"soft cutta\", var lite orolig att jag skulle fastna i blåljusen...

http://www.vimeo.com/16449625
//Jesper
Team Nordic-Hobbytec