Tack allihopa !!

Started by Guzzten, 2011-05-15, 20:17:48

Previous topic - Next topic

Guzzten

Jag vill bara personligen tacka allihopa som var på tävlingen i Södertälje nu i helgen. Jag har aldrig lärt mig så mycket på så kort tid, och aldrig träffat så många trevliga och öppenhjärtliga mäniskor. jag tror att jag pratat med alla faktiskt. Att få se er med era fantastiska maskiner och er flygskiklighet är en ren ära!

Jag kommer fortsätta flyga mitt \"skrot\" ett tag till, men tack vare Autopartner kommer jag ha ett nytt projekt i källaren i mitten på sommaren.

Jag kom ju absolut sist, med saker som knappt flyger, men jag har roligt endå, och jag hoppas att jag gett er ett leende också, det bjuder jag på.[8D]

Åter igen, tack ALLA som var där!

Anders Hellsen[:D]
// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar

Henrik

Hej
Tyvär så måste någon komma sist!Men med din inställning så är du en vinnare i mina ögon ändå [;)] vad har du för modell på gång från autopartner?


Mvh:Henrik Karlsson
 

Kalle_Flygare


Helt klart rätt inställning! Håller med Henrik!

Jag är också ny men har inte tagit steget in. Att få träffa alla trevliga piloter samt andra åskådare och se på en tävling ger en mer insperation!

Tack från mig också!

Ni är så hjälpsamma!




/Kalle

Multiplex Royal Evo 9
HACKER
HITEC
 

Lonsan

Love is in the air skulle man kunna säga[:I][:D].

Jätte kul att träffa många nya aspiranter och få ansikten på några till av forumets profiler.
Den lätt råa men hjärtliga tonen på forumet tycker jag gott vi kan köra vidare med efter det här smörandet[xx(], nu vet ju de flesta att alla vi IMAC:are faktiskt är reko grabbs, eller hur?[^]



\"25 Nm club\"
MPX Royal Pro 16
PLETTENBERG
Hitec
Autopartner.se
Max 300 tecken, 272 återstår

paroos

quote:
Originally posted by Guzzten

Jag vill bara personligen tacka allihopa som var på tävlingen i Södertälje nu i helgen. Jag har aldrig lärt mig så mycket på så kort tid, och aldrig träffat så många trevliga och öppenhjärtliga mäniskor. jag tror att jag pratat med alla faktiskt. Att få se er med era fantastiska maskiner och er flygskiklighet är en ren ära!

Jag kommer fortsätta flyga mitt \"skrot\" ett tag till, men tack vare Autopartner kommer jag ha ett nytt projekt i källaren i mitten på sommaren.

Jag kom ju absolut sist, med saker som knappt flyger, men jag har roligt endå, och jag hoppas att jag gett er ett leende också, det bjuder jag på.[8D]

Åter igen, tack ALLA som var där!

Anders Hellsen[:D]




Helt underbart att läsa det du skriver Anders och jag hoppas många nya och tveksamma läser detta! Tveka inte, kom o tävla!!!

Vi ses i Simmelsberga!


//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

paroos

quote:
Originally posted by Lonsan

Jätte kul att träffa många nya aspiranter och få ansikten på några till av forumets profiler.

\"25 Nm club\"
MPX Royal Pro 16
PLETTENBERG
Hitec
Autopartner.se



Nja de som ännu tvekar är väl \"aspiranterna\"?
De som kommer och tävlar oavsett om det är första gången eller vilken klass är True IMACers i mina ögon!![}:)]

//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Guzzten

Jag har, av min fru faktiskt, fått valmöjligheter. Inte då att \"vi har bara råd med...\" utan mer att \"du behöver nått bra, nu när du tycker det är så roligt\". Jag tänker hålla projektet hemligt till allt är klart för inköp, men det kommer bli bra! Mycket bra! I södertälje så tittade jag mycket inne i maskinerna, utan att för den skull pilla på nått utan lov. Och att det ser snyggt ut i samtliga, inspirerar mycket. I mina maskiner ser det ut som ett ormbo. Ingen ordning och totalt kaos. det finns naturligtvis lika många lösningar på saker som det finns piloter, och det slutar nog med att man gör \"på platsen lösningar\" i alla plan. jag har i allafall fått en bra uppfattning om vad för hårdvara man \"bör\" ha i större maskiner. Min största hittils körde jag ju bort stället på... :) Jag hoppas på bättre resultat senare, men just nu håller jag mig i botten på cupen. Tyvärr ser det ut som jag får stå över Gotland, av rent ekonomiska skäl, men det kommer betala tillbaka senare :)

Träna flitigt! Det gör jag.

Anders
// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar

Guzzten

Vill bara meddela att ny maskin är på gång från Autopartner. Den skall hämtas veckan efter midsommar och sättas ihop med vördnad. Maskinen blir en Sbash 107\" med DLE111 i näsan. Dessutom köper jag en ny radio. En Multiplex Royal Pro 9 kanalare. Jag litar helt på autopartner och köper dom saker som dom rekomenderar till maskinen, vilket innebär (för mig) gigantiska 29 kg servon, lippoaccar och annat \"lyx\" som jag såg i maskinerna i Södertälje. Den kommer inte bli klar till Tidaholm, och tyvärr måste jag stå över Gotland med. finns det någon vänlig själ i närheten av Tranås som kanske vill vara behjälplig vid maiden, och hjälpa mig kolla över den innan, under och efter första flygning?

Till Tidaholm kommer jag ha med mig en BIG STIK med en SC.91FS. Att jag inte har flygit den tidigare fattar jag inte. Den flyger 100 ggr bättre än det \"skräp\" jag flygit hittils. Jag kanske snöade in på skalariktigheten... Målet för resten av säsongen är att på någon tävling INTE komma sist! Jag kommer nog inte göra byggtråd, det finns så många om Sbashen endå, så vida ni inte vill det förstoss.....

Vi ses i Tidaholm!

Anders
// Anders
http://www.facebook.com/AndersHellsensImacTavlande
/Futaba FX-30, PowerHD, JC-Engines, Pilot-rc, Xoar

Kalle_Flygare

GRATTIS Anders! Vad roligt!!

/Kalle

Multiplex Royal Evo 9
HACKER
HITEC
 

Skymic

[:)]Härligt Anders!
Riktigt kul, gör en liten byggtråd ändå,det finns alltid personliga vinklingar på allting.
Vad det gäller premiär flygning så är det bra att få någon som har erfsrenhet av stora maskiner att titta över bygget innan premiär, det gör att man känner sig tryggare och säkrare.
Lycka till Anders, kul att du ställer upp med glödstiftaren,det är rätta takter.

//Micke

AUTOPARTNER RC
Futaba
3W Power



//Micke


Kalle_Flygare

Glömde säga att byggtrådar är alltid trevligt!

Presis om Micke säger. \"Det finns personliga vinklar på allting\"

Lycka till nu!

/Kalle

Multiplex Royal Evo 9
HACKER
HITEC
 

paroos

quote:
Originally posted by Skymic

[:)]Härligt Anders!
Riktigt kul, gör en liten byggtråd ändå,det finns alltid personliga vinklingar på allting.
Vad det gäller premiär flygning så är det bra att få någon som har erfsrenhet av stora maskiner att titta över bygget innan premiär, det gör att man känner sig tryggare och säkrare.
Lycka till Anders, kul att du ställer upp med glödstiftaren,det är rätta takter.

//Micke





+1



//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se