Helsingborg 27-28 augusti

Started by Lonsan, 2011-08-04, 20:12:15

Previous topic - Next topic

Aerobat

Jag vill också gratulera Peter som har flugit väldigt fint och stabilt i Advanced. [:)]

Kan också tycka att det är knepigt med få deltagare, men det var ju knappast Peters fel. I vilket fall kan man inte ändra reglerna under säsongen, men det är kanske läge att diskutera inför framtiden.
Detta är kanske lite en konsekvens av att Advanced planerades som det gjordes.
Mvh Ulf

Aeroparts

quote:
Originally posted by Aerobat

Jag vill också gratulera Peter som har flugit väldigt fint och stabilt i Advanced. [:)]

Kan också tycka att det är knepigt med få deltagare, men det var ju knappast Peters fel. I vilket fall kan man inte ändra reglerna under säsongen, men det är kanske läge att diskutera inför framtiden.
Detta är kanske lite en konsekvens av att Advanced planerades som det gjordes.


OBS!!! Absolut inte Peters fel!! Så ni inte tror något annat.
Tycker synd om Peter som åker till till Gotland och får stå själv, kan inte vara speciellt roligt, jag tror säkert Peter hellre kämpar för en seger än får den på detta sätt.
Dätta var en anledning att Carl kämpade som tusan att få till ett lån av flygplan till Brännebrona, så att inte det skulle bli likadant igen eftersom vi fick ett motor haveri dagarna innan och vi fick se på forumet att det verkade som du själv inte skulle delta.
Jag tror säkert Peters seger på Brännebrona känns mycket bättre än den på Gotland.
Och naturligtvis Grattis Peter./Lennart

Lonsan

#17
Hmm...

om Peter redan vunnit cupen så kanske jag kan sätta honom på att döma lite mer i Helsingborg[}:)][}:)][;)]

/Pontus
tävlingsdiktator [}:)]
Max 300 tecken, 272 återstår

Aerobat

#18
quote:

OBS!!! Absolut inte Peters fel!! Så ni inte tror något annat.
Tycker synd om Peter som åker till till Gotland och får stå själv, kan inte vara speciellt roligt, jag tror säkert Peter hellre kämpar för en seger än får den på detta sätt.


-> Håller definitivt med om det.
quote:

Dätta var en anledning att Carl kämpade som tusan att få till ett lån av flygplan till Brännebrona, så att inte det skulle bli likadant igen eftersom vi fick ett motor haveri dagarna innan och vi fick se på forumet att det verkade som du själv inte skulle delta.
Jag tror säkert Peters seger på Brännebrona känns mycket bättre än den på Gotland.
Och naturligtvis Grattis Peter./Lennart


Om Calle får mer motorproblem får han gärna låna valfri kärra från mig i Helsingborg. Yak(liten eller stor) eller Suko. Men han får stå ut med att det sitter DA170 eller DA120 i nosen.



Mvh Ulf

//www.krill-model.com/eu/en/
//www.autopartner.se/
//www.procar.se
Mvh Ulf

Rimsby

Stort grattis Peter, kul!!![:)]
 

paroos

Jo det har ju varit lite få deltagare i Advanced...

//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Mikael_Ingemarson

quote:
Om Calle får mer motorproblem får han gärna låna valfri kärra från mig i Helsingborg. Yak(liten eller stor) eller Suko. Men han får stå ut med att det sitter DA170 eller DA120 i nosen


Ja det är gött att man kan låna sig fram ibland.
Jag har de senaste två tävlingarna fått låna stor YAK av Ulf Svartén.
och nu får jag t.o.m stå ut med att det sitter en 3W i nosen på min modell[}:)][}:)]
Tack ändå för lånet Peter[:)]

//Micke I

paroos

quote:
Originally posted by Mikael Ingemarson

quote:
Om Calle får mer motorproblem får han gärna låna valfri kärra från mig i Helsingborg. Yak(liten eller stor) eller Suko. Men han får stå ut med att det sitter DA170 eller DA120 i nosen


Ja det är gött att man kan låna sig fram ibland.
Jag har de senaste två tävlingarna fått låna stor YAK av Ulf Svartén.
och nu får jag t.o.m stå ut med att det sitter en 3W i nosen på min modell[}:)][}:)]
Tack ändå för lånet Peter[:)]

//Micke I




3W och Sbach...NU blir han farlig!![}:)][;)]

//Patrick

IMAC-Sverige

www.autopartner.se
www.procar.se

PilotRC-Spektrum-Hitec-DA-MTW
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Henrik

#23
Hej
Då var man anmäld! Kommer ner på på fredag lunch [:D]
Lonsan : Vi blir 2 personer till samkvämen på lördag [:p]

/Henrik Karlsson
 

Lonsan

Kanon Henrik!
Bara du inte puttar ner mig från pallen ;-) Fick precis veta att Jesper inte kommer, däremot kommer Anders W med sitt nyvässade vapen (gulp!)
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

Vill passa på att tipsa alla att ta med presseningar OCH tältpinnar om det blir skurar. Det blåser ofta i Helsingborg...men om alla rustar sig väl mot elementen blir det säkert kanonväder
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

Idag behöver jag ha besked om maten.
Alla ska ha fått mail (utom mailman vars mail jag saknar...)

Besked önskas från:

Far och son Olsson, fam Fantini, Håkan, far och son Davidsson, Morgens, Jörgen S.

/kocken
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

Det är kanonväder idag i Helsingborg. Letar febrilt efter den stora Pause-knappen...
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

#28
Någon undrade över tidschema.
Nedanstående baserat på 25 tävlande.




//unboxed planner


Max 300 tecken, 272 återstår

Henrik

Hej
Jag är på plats imorgon! Någon mer som är där då?

/Henrik Karlsson