Main Menu

El-påk 2012

Started by Lonsan, 2011-09-29, 18:43:41

Previous topic - Next topic

Skymic

Den är snygg[:)]

//Micke

//Micke


Lonsan

Tack, man får hoppas att inte Geelys uttalande om \"för mycket skandinavisk design\" slår igenom och gör om även Volvo till blingade riskokare.
Max 300 tecken, 272 återstår

Rimsby

Tack för titten idag Pontus och Uffe, era Yakar verkar ju gå riktigt fint. Kul också att figuerna satt så fint redan nu i slutet av mars, det bådar ju gott inför säsongen, mvh Andreas
 

Paul

#123
I år slapp..........du, KÖRA FAST, i geggan[:)]
Det brukar ju årligt återkommande vara ett av de största vårtecknen i Helsingborg annars......[:D][:D][:D]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Aerobat

quote:
Originally posted by Rimsby

Tack för titten idag Pontus och Uffe, era Yakar verkar ju gå riktigt fint. Kul också att figuerna satt så fint redan nu i slutet av mars, det bådar ju gott inför säsongen, mvh Andreas



Kul att se dig igen - hade varit ännu roligare att se dig med kärra.
Lite rostig verkar du vara[:0] Pontus har ju en SU29.

//Ulf
Mvh Ulf

Lonsan

Verkar krångligt det där, till och med i rullorna för NM står det att jag flög YAK 55 fast det var SU-29.

Team Desire Power
MPX Royal Pro 16
MPX Royal Pro 9

PLETTENBERG Predator 50/6
PLETTENBERG Predator 25/8-EVO
PLETTENBERG
Terminator 30/10

Hitec
Autopartner.se
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

quote:
Originally posted by Paul

I år slapp..........du, KÖRA FAST, i geggan[:)]
Det brukar ju årligt återkommande vara ett av de största vårtecknen i Helsingborg annars......[:D][:D][:D]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL



Det var på håret, med släp hade det varit kritiskt [:0]
Max 300 tecken, 272 återstår

Rimsby

Jaså, så pass, det var en SU29a han hade, runda nosar va det iaf på dom bägge. Jag stod väl mest i min egna lilla värld och titta på den fina flygningen och era nya fina Saabar......[:)]