H9 Sukhoi 26MM, 3,1 m, från Östersunds modellhobb.

Started by Paul, 2012-08-07, 12:56:24

Previous topic - Next topic

Aeroparts


Paul

Tror att jag struntar i premiär. [:o)]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

joenella

quote:
Originally posted by Aeroparts

Här är en expert på att packa snabbt.




Den var slem
 

Aerobat

quote:
Originally posted by Aeroparts

Här är en expert på att packa snabbt.




En roll för mycket.

Mvh Ulf

//www.krill-model.com/eu/en
//www.autopartner.se
//www.powerbox-systems.com
Image Insert:

25.42 KB
Mvh Ulf

Lonsan

Max 300 tecken, 272 återstår

Paul

TOTALFÖRBUD[:(!] ...att lägga upp fler skräckfilmer som skapar ångest[:0]... i min ordentliga byggtråd. [:)]
Alla sladdar färdiga och på plats, egentligen vet jag nästan inte vad som är kvar, förutom att köra motorn mer och sätta dit kåpan ordentligt. [^]
Men jag tror nog att jag hittar något mer för att förlänga tråden[:o)], och skjuta upp premiären. ( har ju redan pallplats i både views och replies, enligt Pontus... man kanske ska nöja sig med dem. [^])

[;)][^]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Aeroparts

Nej,nej Paul du måste premiära för sedan är det ju meningen att fylla tråden med hur allt fungerar. Det värsta är byggtrådar som slutar vid premiärflygningen för oftast så går det ju bra och är mycket intressant hur trimning etc går och om det var ett ok flygplan.
Ibland dyker det ju upp trådar med byggen som efter premiären lovordas för hur bra maskinen är för både det ena och andra, de måste vara fantastiska piloter och trimmare.[;)]
/Lennart

Kent

Vid premiären skall du naturligtvis ta tjuren vid hornen och börja med en rollande cirkel på låg höjd. Går det bra behöver du inte vara rädd sen.
Jag är själv aldrig rädd vid den manövern, bara åskådare och domare [8D]

Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767
Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Lonsan

quote:
Originally posted by Kent

Vid premiären skall du naturligtvis ta tjuren vid hornen och börja med en rollande cirkel på låg höjd. Går det bra behöver du inte vara rädd sen.
Jag är själv aldrig rädd vid den manövern, bara åskådare och domare [8D]

Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767



Du är väl inte rädd för någonting överhuvudtaget[:0]?
Max 300 tecken, 272 återstår

Lonsan

quote:
Originally posted by Paul

TOTALFÖRBUD[:(!] ...att lägga upp fler skräckfilmer som skapar ångest[:0]... i min ordentliga byggtråd. [:)]
Alla sladdar färdiga och på plats, egentligen vet jag nästan inte vad som är kvar, förutom att köra motorn mer och sätta dit kåpan ordentligt. [^]
Men jag tror nog att jag hittar något mer för att förlänga tråden[:o)], och skjuta upp premiären. ( har ju redan pallplats i både views och replies, enligt Pontus... man kanske ska nöja sig med dem. [^])

[;)][^]

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL




Bilden ser ut att saknad färginformation, vad försöker du dölja[B)]?
Max 300 tecken, 272 återstår

Paul

Dölja[?]..[:)][:)]...... bara ovanligt tråkiga färgstick[8D], men här kan ni även få en färgbild.

--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Par A

Efter årsmötet i klubben där en egenbyggd pylonracer i komposit visades upp funderar Palle på att byta gren inom hobbyn..:)

//Pär


Image Insert:

87.48 KB
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

Paul

Skulle vara en ännu större skräll[:D], om jag lyckas få med dig på en tävling i år[;)].
Tänk vad roligt vi skulle ha. [:D]


--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC

Henrik

quote:
Originally posted by Aeroparts

Här är en expert på att packa snabbt.




Konstigt att ett plan kan bli baktungt borde gå spara mycket vikt där[?][:)]

/Henrik Karlsson
 

Paul

Allt har sin tid,[;)].....och bara för att förlänga tråden......
Motorkörning, 1,5 liter, och snälle Pär var med. [:)] Nu har ju modellen iaf. varit på fältet, och psykologiskt byggs de små beståndsdelarna upp dag för dag. [:o)]
Den stora dagen kommer. [^]..........


--------------------------------
Mvh Paul Madej
MULTIPLEX
HITEC, ZDZ, DLE
HANGAR 9
KRILL
---------------------------
Med vänlig hälsning, Paul M

HANGAR 9                      ZDZ                   MULTIPLEX                      HiTEC