Main Menu

DA120

Started by Rimsby, 2013-11-07, 10:23:53

Previous topic - Next topic

Rimsby

Tror det är dax att sälja min DA120, sparsamt använd, inkl vit xoar 29/10 träprop, flexikrökar, dämpare, den sitter fast i en helt komplett QQ-yak, med Hitec 25 kg digitalservo rakt igenom samt en emcotec powerbox, Kärran i sig är väl använd, men har inte varit med om ngr haverier, tror det kan vara en ganska vass instegskärra inom denna roliga tävlingsgren. Hör av er för mer info, rimliga bud mottages o beaktas, Med vänlig hälsning Andreas i Ängelholm
 

Lonsan

Kärran på köpet alltså?
Max 300 tecken, 272 återstår

Rimsby

Precis Pontus, elektroniken o motorn är ju i perfekt skick, skrovet har ju varit med ett tag, men funkar säkert ett par säsonger till.... Alla rimliga bud överväges naturligtvis.....
 

Kent

Är jag dum? Vad är det för kärra?

Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767
Barry CO
Valter Johansson
Tele Pilot
Tel: 0709165767

Rimsby

Du är inte alls dum Kent, det var en Yak 54 som designades och bar hans eget namn, Quiqe Somenzini,  fanns i ett antal storlekar, denna är 2,6 m.... Har för mig att Pontus stampa sönder en slik tvåmeters när han blev inlurad i bensinträsket....  Han har dock medgett i efterhand att han aldrig ägt en så vass kärra, han ångrade sig bittert.....
 

Rimsby

#5
Ps, det finns ju faktiskt en bild längst upp till höger på denna sidan, vet dock inte om det är jag eller Somenzini, förmodligen jag, får ta det med presidenterna, är det jag måste det utgå ngn form av royalty kan man ju tycka..
 

Lonsan

Tror det är din kärra av röken att döma, trädtoppen i nederkant av bilden och det faktum att kärran inte utför en bunt...:-E
Och ja, det var en 88\" som jag utförde dödshjälp på på Gotland...gu va gött de va, skippa hjärnskrynklare, SPA-helger, meditation, tarmsköljningar och andra segdragna processer nästa gång ni behöver uppnå frid och harmoni och slå sönder något istället, omedelbar effekt till rimlig peng och minimal tidsinsats.
Max 300 tecken, 272 återstår

Rimsby

Hahaha, du är för skön broder, helt rätt, varför gå runt och grubbla när man kan stampa sönder något.....
 

Rimsby