2016 års kända sekvenser

Started by imacse_peter, 2015-10-01, 08:33:31

Previous topic - Next topic

paho

/Patric

tesand

Anders Davidsson
Krill YAK 55M 37%
EF Extra 300 125"
Multiplex Profi Master Edition
ZDZ 180 Champion
3W 170 CS TS
Team Pilot Autopartner


www.autopartner.se
www.aircpro.com
www.krill-model.com

paho

Nu blev det svårt, Intermediate ser hur kul ut som helst, hinner jag träna kan det nog bli Intermediate för mig nästa år. Hur ser det ut för er andra?

//Patric

/Patric

FredrikLundberg

 

Eklund


Edge540

#6
Intermediate  :)


Speedbird

Quote from: paho on 2015-10-02,  17:28:25
Nu blev det svårt, Intermediate ser hur kul ut som helst, hinner jag träna kan det nog bli Intermediate för mig nästa år. Hur ser det ut för er andra?

//Patric

Klart du ska flyga intermediate Patric   :)

träning behövs det inte så mycket av,  nu när du har den grymme kärran  ;)

Intermediate o Freestyle för min del nästa år  :)
jag vilar mig i form som vanligt  :D

/Perra
 

paho

Eklund kör sportsman, lutar lite åt det hållet. Osäker om jag kan/hinner träna så mycket att jag kan känna mig bekväm med en negativ snaproll. Annars ser Intermediate - programmet roligare ut. Anders och Peters videor kanske ändrar på det?

//Patric

/Patric

Mikael_Ingemarson

Hej på er
Jag var ute på Bränne idag och kände lite på nya Advanced programmet.
Hade tyvärr ingen läsare så jag fick försöka memorera själv.
Kom väl igenom manöver 1-7 efter några starter.

Skymic

Min Pilot kör Unlimited ;D
Själv njuter jag av vacker flygning.
//Micke


FredrikLundberg

Efter att ha tittat enndel på programet så har jag tänkt om,
Blir Unlimited för mig :) :) : :P

Fredrik L
 

Par A

Om ni vill ha svårare program att nöta på kan ni kika på "inbjudningsklassen" till Tuscon Aerobatic Shootout 2015.. ??? ??? ???
Pär Axelsson
Futaba 18MZ

imacse_peter

Idag var det tänkt för lite flygning och filmning.
2 grader på morgonen och is på bilrutan :o
Jaja, solen sken i alla fall så det skulle väl bli lite varmare...

Väl på plats skulle Anders starta upp Krill-Yaken med ny fin motor. ZDZ kan ju vara lite svårstartade ibland, men efter en 30-40 flippar så började vi misstänka att något inte riktigt stämde. Chokespjället justerades något utan resultat...
En snilleblixt från piloten, man kanske ska koppla in tändacken också ;) Jodå, nu startade den fint på första...

Anders övade in några rundor Sportsman innan skarpt läge och själv körde jag Intermediate och Advanced. Sedan blev det filmning och jag tror faktiskt det blev ganska bra. Nu ska jag bara redigera lite också...

Och som verkar lite populärt i tråden så jodå, nu kan jag också säga att jag kört genom Unlimited ett par gånger  :)
// Peter Schmidt

paho

Snyggt, väntar med spänning. Jag provade lite igår på både sportsman och Intermediate. Ska bli kul att se hur det faktiskt ska se ut...

//Patric

/Patric