Ho ho hooo..Vad kommer tomten med i år?

Started by Skymic, 2009-11-29, 17:25:10

Previous topic - Next topic

Aerobat

Tomten har precis meddelat att jag varit tillräckligt snäll i år.[:D] Renarna och släden är på väg för en leverans förhoppningsvis före jul.

//Ulf S
Image Insert:

27.1 KB
Mvh Ulf

Rimsby

#16
En fågel viska i mitt öra om ditt nya projekt Ulf, verkar riktigt häftigt, inte annat än att man blir lite sotis!! Förväntningarna inför nästa års säsong är nu väldigt, väldigt höga, man skulle kunna säga att allt utanför pallplats för din del måste vara ett fiasko va??[:D]
 

paroos

#17
Säkert ett ÄNNU större kex-choklad![:D][:p]

PS.
Rimsby, Du om någon borde ju veta allt om hur svårt det kan vara att infria högt ställda förväntningar...![;)][:D]
DS.

Patrick Roos
IMAC Sverige

Pimp Your Plane!
www.tpvictory.se


Testpilot för alla möjliga saker från fjärran östern...
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

imacse_peter

Hrm...

Det bådar gott[:)]
Många smaskiga trådar att vänta framöver med andra ord. Förväntar mig ganska omgående en från Ulf Svartén[;)], vidare Mikael Ingemarson, Ulf Svensson m.fl. som verkar ha saker på gång[:p][:p]

Denna hamnade ju längst ner på en av mina byggsidor så han får komma med här också[B)]




// Peter Schmidt
// Peter Schmidt

paroos

Typiskt Futaba lovers...härmapor!!![:D]

Patrick Roos
IMAC Sverige

Pimp Your Plane!
www.tpvictory.se


Testpilot för alla möjliga saker från fjärran östern...
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Rimsby

Jo du Patric, har precis börjat återhämta mig, sen när du faktist slog mig (rättare sagt krossade mig), på din hemmaarena, och detta efter att du gjort minst 2 felmanövrar och satt din kärra 500m ut i spenaten!! All cred till dig och det säger ju faktist ganska mycket om min egen insats.[8D]
 

paroos

Ajabaja, inte hänga läpp, kommer nya chanser till revansh [}:)]2010, ser fram emot din anmälan till premiären![8D]



Patrick Roos
IMAC Sverige

Pimp Your Plane!
www.tpvictory.se


Testpilot för alla möjliga saker från fjärran östern...
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Rimsby

Min anmälan kan mycket väl dyka upp, isåfall på sista anmälningsdag när man fått känna på formen! Men även du Patric har lite press på dina axlar nu när du ska flyga stort och går in på din 23e säsong i basic.[;)] Nu när du har blivit överkucku ute på Gripen klubben kanske du skulle kunna anordna ngn liten förtävling så man får chans o vässa formen lite.
 

Skymic

#23
TOPIC Ho hoo hoo vad kommer Tomten med i år[}:)]

PS jag gillar din logga peter

/Micke
Autopartner RC
HAB


//Micke


Aerobat

#24
quote:
Originally posted by Rimsby

En fågel viska i mitt öra om ditt nya projekt Ulf, verkar riktigt häftigt, inte annat än att man blir lite sotis!! Förväntningarna inför nästa års säsong är nu väldigt, väldigt höga, man skulle kunna säga att allt utanför pallplats för din del måste vara ett fiasko va??[:D]



Nå\'t fel var det ju på min SU29:a. Först gick kroppen sönder och sedan rollade den ett halvt varv för mycket i Malung. Jag har gjort en lång analys under hösten och konstaterat att den helt enkelt var för liten.

Det är inte mycket som är häftigt här längre[|)] För att utmärka sig behövs nog en 50% med en 14 cyl i nosen. För 9 månader sedan tyckte jag att min QQ 50cc Yak var gigantisk. Jag lovar att återkomma med bilder på mitt lilla projekt så snart det finns något att fotografera. Men som sagt det är väl ingen hemlighet att jag gillar Kexchoklad.
Kan ge ett litet smakprov på annat som jag gillar iaf:[:D][:D][:D]
Image Insert:

23.05 KB
Den kommer inte från Kina.[;)]


Pallplats? Ja, det blir väl en smal sak för en gammal återfallsmodellflyg-gubbe med en säsong i IMAC att putta ner Peter, Casselby, Calle, Svarten mfl från pallen. [xx(][xx(][xx(]




//Ulf S
Image Insert:

25.78 KB
Mvh Ulf

paroos

#25
Nu skall vi se...vad har Uffe på G!
Jo jag gissar faktiskt på:
C-ARF, 40%-aktigt
(Kan även var en Makrill, 55SP, men tveksamt av flera anl. en är ju att det då blir den 4:e inom IMAC...lite trist. Iofs finns ju custom scheme men det är gräsligt dyrt...hmmm)
DA-170
MTW pottor
JR R922 powersafe alt DPSI (Emcotec alt. Powerbox)
7955TG (på 7,4V) alt. JR8911HV runt om.

Bränns det??[8)][:p]

Ho ho hooo, stay on topic, okej, Tomten kom(mer) med:
http://mini-iac.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=640


Patrick Roos
IMAC Sverige

Pimp Your Plane!
www.tpvictory.se


Testpilot för alla möjliga saker från fjärran östern...
//Patrick

IMAC-Sverige

------------------------------------------------
Team Autopartner RC
[Hitec-ExtremeFlight-Pilot RC-Biela-Powerbox-Secraft-DA]
//www.autopartner.se

Aerobat

Äntligen kom tomten. Man började nästan bli lite orolig. Konstig tomte, visserligen hade han skägg, men inga renar och ingen släde. Han körde någon gul skåpbil[;)]


Image Insert:

128.64 KB
Får man lov att öppna paket före jul tro?

//Ulf S
Image Insert:

25.78 KB
Mvh Ulf

imacse_peter

Aha... Jag visste det, en typisk låda från Krill med en Yak55:a[8D][8D]

// Peter Schmidt
// Peter Schmidt

Aerobat

Jepp, kanske inte helt oväntat[8D].

Men säg den glädje som varar evigt - huven var spräckt i transporten[:(]

Image Insert:

88.6 KB

//Ulf S
Image Insert:

25.78 KB
Mvh Ulf

Skymic

Ja fy F-n för att vara Tomte i dessa tider undrar om han kommer att orka hela Julen det är ju inte direkt några små grejjer som skall levereras utan Hard Core IMAC grejjer[:)] [:p][}:)]

Min tomte verkade inte ha någon bil


Image Insert:

123.68 KB





/Micke
Autopartner RC
HAB


//Micke